HR Specialist

HomeJobHR Specialist

Cine suntem noi?

Suntem o companie de facility services care realizează curățenia de la A la BLA Shine pentru a-i ajuta pe clienții noștri să fie mai eficienți și mai confortabili. Realizăm acest lucru ascultând nevoile lor și asigurându-le corectitudine și servicii complet personalizate. 

Punem preț pe tehnologie, nevoile clienților noștri sunt cele mai importante și ne adaptăm cu promptitudine la acestea. Echipa noastră de execuție crește de la zi la zi, operatorii sunt specializați pe nevoile fiecărui spațiu, iar portofoliul nostru însumează peste 100 abonamente și avem o medie de 50 de intervenții lunare one time.

Cine ești tu?

Eșți un bun ascultător, pui întrebările cheie pentru a afla răspunsurile dorite și ești atent/ă la detalii.

Ești un bun cunoscător al omului, al limbajului corporal, dar vezi și dincolo de aparențe și observi adevăratul potențial al omului din fața ta.

Ești curios, extrovertit, ai o atitudine pozitivă, comunici ușor și dezinvolt cu orice tipologie umană.

Ești hotărât/ă și nu te lași intimidat/ă de nimeni.

Să nu ai o zonă de confort și să fii deschis cu oricine intră în sala de interviu, căci vei avea de-a face cu toate tipologiile de oameni, din diferite zone, culturi, cu diferite religii etc.

Ești preocupat/ă de dezvoltarea personală și dornic/ă de a învăța constant lucruri noi.

Ai o experiență de minimum 3 ani în acest domeniu.

Ce ne dorim de la tine?

1. În primul rând ne vei ajuta să găsim colegii mult râvniți din departamentul de execuție (curățenie) și din departamentul de vânzări, dar și viitorii colegi pentru posturile care vor fi disponibile în viitor.

2. Vei colabora cu managerul departamentului operațional pentru profilul angajatului ideal.

3. Te vei ocupa de platformele dedicate angajărilor, precum OLX, BestJjob, e-jobs etc.

4. Vei programa interviuri și le vei susține împreună cu managerul departamentului operațional.

5. Vei ține evidența bazei de date a candidaților, pe care o vei consulta și o vei modifica constant.

6. Vei preda actele viitorilor angajați spre angajare departamentului financiar-contabil.

7. Vei comanda tichetele de masă în baza pontajului primit de la managerul operațional.

8. Vei calcula salariile în baza pontajului primit de la managerul operațional.

9. Vei ține evidența prezenței operatorilor la ședințele lunare.

10. Vei plăti avansurile și vei ține evidența acestora.

11. Vei ține evidența cererilor de concedii.

12. Vei transmite încetările contractelor de muncă către departamentul financiar-contabil.

13. Vei analiza gradul de satisfacție al angajaților cu întreaga activitate și cultură organizațională.

Program de lucru:

Vei avea o normă de 4 ore/zi, intervalul de ore este flexibil, dar acesta va fi stabilit în avans pentru fiecare săptămână.

Beneficiile BLA Shine!

1. Suntem prezenți pe piața din Cluj de 8 ani, timp în care ne-am dezvoltat constant și am dobândit renume. Mai mult, preconizăm o dezvoltare a domeniului în România, astfel, vom ajunge la o sincronizare cu restul Europei. Afirmăm acest lucru din perspectiva pandemiei care ne-a făcut să conștientizăm importanța curățeniei și a dezinfecției pentru sănătatea noastră.

2. Programul de lucru este unul organizat, focusat pe eficientizare și dezvoltarea obiectivelor. Astfel, avem întâlniri zilnice și ședințe săptămânale, lunare și trimestriale. Cuantificăm productivitatea și rezultatele, nu orele de lucru.

3. Ajutor. Suntem o echipa unită și ne ajutăm reciproc. Posibilitatea de a te dezvolta profesional prin participarea la cursuri în domeniu. Ne dezvoltăm împreună cu ajutorul momentelor de educație și cu ajutorul unui business coach.

4. O echipă completă de management compusă din specialiști la care poți apela oricând.

5. Acces la evenimente business și networking (în limita posibilităților actuale).

6. Remunerația: salariul va fi unul corelat la nevoile tale lunare, unul care să fie satisfăcător pentru tine și care te va menține motivat.

Nu ne dorim luna de pe cer, ci soarele, pentru a face lucrurile să strălucească împreună. Acum Dacă ești sigur că te potrivești în echipa noastră, te rugăm să ne trimiți un mail la adresa resurseumane@blashine.ro în care să atașezi CV-ul tău și rețelele tale de social media.

Echipa BLA Shine îți urează mult noroc și abia așteptăm să te cunoaștem.

Departament: Management

Aplică pentru această poziție

Tip fișier permise: .pdf, .doc, .docx

Sales Specialist

Operator curățenie part time

Ești interesat de curățenie?

Serviciile noastre profesionale în Cluj-Napoca, vă oferă gamă completă în: curățenie de întreținere, curățenie după constructor, curățenia geamurilor și a fațadelor, curățarea mochetei și a tapițeriei, curățenia halelor industriale și a fabricilor…

ISO 9001:2021

ISO 14001:2021

Au încredere în noi

0725 974 434

office@blashine.ro

Facility management​

Curățare spații exterioare și spații verzi​

Spălătorie bla wash​

Departamentul de curățenie​

Pest control​

Vânzare echipamente textile​