Căutăm un HR Admin organizat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre! În această poziție, vei avea un rol esențial în gestionarea proceselor administrative de resurse umane, asigurându-te că toate procedurile sunt implementate și respectate conform legislației în vigoare.
Responsabilități principale:
• Gestionarea proceselor de angajare și încetare a contractelor de muncă (intocmirea documentelor si transmiterea datelor in Revisal, AJOFM, ITM, mentinerea relatiei cu autoritatile)
• Înregistrarea și monitorizarea concediilor medicale (CM) și concediilor de odihnă (CO) în sistemul intern
• Eliberarea adeverințelor și altor documente pentru angajați (adeverințe de venit, de salariat, etc.)
• Suport în pregătirea și verificarea documentelor pentru salarizare (centralizarea pontajelor, colaborare cu departamentul de salarizare)
• Oferirea suportului pentru respectarea legislației muncii și a politicilor companiei
• Menținerea unei comunicări eficiente cu angajații cu privire la aspectele administrative și de resurse umane
-Evidenta documentelor si termenelor aferente SSM/PSI
Cerințe:
• Experiență anterioară în administrarea personalului și/sau resurse umane
• Cunoștințe solide în legislația muncii și gestionarea documentelor de personal
• Abilități de organizare și atenție la detalii
• Cunoștințe în utilizarea softurilor de HR și Revisal
• Capacitate de a lucra independent și de a gestiona mai multe sarcini simultan
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv
• Oportunități de dezvoltare profesională
• Mediu de lucru dinamic și suportiv
Dacă ești o persoană riguroasă, orientată spre detalii și dornică să lucreze într-un mediu HR profesionist asteptam cu drag candidatura ta.
Te așteptăm în echipa noastră!