Servicii complete de livrare a cadourilor pentru angajați

PANDEMIA: SCHIMBARE ȘI ADAPTARE

 Anul 2020 a însemnat schimbare și adaptare. Aceste schimbări ne-au forțat să ne autodepășim și să ținem pasul cu provocările care apar constant. Restricțiile impuse din cauza pandemiei devin și mai grele în perioada sărbătorilor. Crăciunul reprezintă un moment de apropiere, când fiecare dintre noi se reîntoarce spre ce contează cu adevărat, anume familia.

EFECTUL PANDEMIEI ASUPRA ANGAJAȚILOR

Pentru forța de muncă și pentru calitatea acesteia, pandemia a avut un impact negativ considerabil. Astfel, stresul și anxietatea au crescut la nivel global, afectând 78% din angajați. Studiile au demostrat faptul că stresul a crescut cu 38%, echilibrul dintre viața personal și cea profesională s-a diminuat cu 35%, extenuarea a crescut cu 25%, depresia cauzată din lipsa socializării, cu 25%, iar sentimental de singurătate, cu 14%.

Această perioadă este cu atât mai stresantă pentru angajați, în rolul de angajați, deoarece și beneficiile oferite de companii s-au diminuat, precum petrecerile de la birou sau team building-urile. 

 SERVICII DE LIVRARE A CADOURILOR

Noi, BLA Shine, dorim să păstrăm tradiția si spiritul Crăciunului,  și să ne ajutăm cât mai mult clienții în acest moment. Din acest motiv am integrat în serviciile noastre de facility management o colaborare sezonieră cu echipa Avantaj Delivery.

În timp ce angajații tăi sunt ocupați se rezolve toate task-urile până la Crăciun și să îndeplinească ultimele obiective ale anului 2020, noi devenim ajutoarele lui Moș Crăciun. Îți vom lua de pe umeri grija cadourilor, indiferent de locația angajaților: la birou sau remote. Noi vom livra în siguranță cadourile, astfel încât angajații să se bucure de atenția, recunoștința și aprecierea conducerii. Considerăm că eforturile trebuie răsplătite, în special când contextul îngreunează realizarea acestora. 

În funcție de preferințele fiecărei companii, avem o serie de servicii, precum: 

  • Preluarea cadourilor deja pregătite de conducere și livrate la adresele angajaților. 
  • Pregătirea cadourilor personalizate în funcție de preferințe și buget, și livrarea acestora la adresele angajaților. 
  • Propunerea unor produse pentru a realiza cadouri de tip coș, pregătirea și livrarea acestora. 

 IMPORTANT

Pentru că siguranța este cel mai prețios cadou în momentele de față, livrarea se va efectua contactless. 

De asemenea, pentru un plus de valoare, vom crea împreună un mesaj personalizat care va fi atașat cadoului.

Dacă dezici să fii Moș Crăciun, noi vom fi ajutoarele tale! 

 

Trimite-ne un mesaj nouă sau echipei Avantaj Delivery aici and let the Christmas magic happen!

 

 

123
Previous Post

Beneficiile externalizării serviciilor de curățenie

Next Post

Retrospectiva anului 2020 cu Livia Baba, CEO & Founder Bla Shine

post interviu livia

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ești interesat de curățenie?

Serviciile noastre profesionale în Cluj-Napoca, vă oferă gamă completă în: curățenie de întreținere, curățenie după constructor, curățenia geamurilor și a fațadelor, curățarea mochetei și a tapițeriei, curățenia halelor industriale și a fabricilor…

ISO 9001:2021

ISO 14001:2021

Au încredere în noi

0725 974 434

office@blashine.ro

Facility management​

Curățare spații exterioare și spații verzi​

Spălătorie bla wash​

Departamentul de curățenie​

Pest control​

Vânzare echipamente textile​